წინა
მოდულებში ჩვენ მოსწავლის როლი მოვირგეთ, რათა მოსწავლის მიერ შექმნილი
სავარაუდო ნაშრომის ნიმუში მოგვემზადებია. შემდეგ კი მასწავლებლის ნაცნობ
როლს დავუბრუნდით და სავარაუდო ნაშრომის შეფასების გეგმა შევადგინეთ.
მომდევნო აქტივობებში ჩვენ წყვილებში ან ჯგუფებში ვიმსჯელეთ შეფასების
რუბრიკებზე. მიღებული შედეგები დაგვეხმარება, გავაუმჯობესოთ მოსწავლის
სავარაუდო ნაშრომი და შეფასების სტრატეგიები.
შევიმუშავეთ შეფასების სტრატეგიები; ახლა უკვე შეგვიძლია ყურადღება მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების სტრატეგიებზე გადავიტანოთ.
მოცემულ
მოდულში განვიხილეთ, როგორ შექმნან სასწავლო გარემო პროექტებზე
დაფუძნებული სწავლების წარმართვისას, ასევე, ვიმსჯელეთ, როგორ გამოვიყენოთ
ტექნოლოგიები ჩვენი პროდუქტიულობის გაზრდისა და სწავლების პრაქტიკის
გაუმჯობესებისთვის. შევქმენით დოკუმენტი,
პრეზენტაციისა ან ვებრესურსის. ასევე, დავგეგმეთ თემის ფარგლებში სასწავლო
პროექტის განხორციელების პროცედურებს და შექმენით მასალები მოსწავლეების
მიერ პროექტებზე მუშაობის პროცესში ტექნოლოგიების გამოყენების
ხელშეწყობისთვის.
No comments:
Post a Comment